کاش حقیقتاً انسان هاى خوبى باشیم نه این که اداى انسان هاى خوب رو دربیاریم... :|
ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 218 تاريخ: دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت: 15:53
غرق در ملافه هایى که بوى اسطوخدوس میدهد...
و سرشار از آرامش
ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 167 تاريخ: دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت: 15:53
ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 253 تاريخ: دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت: 15:53
حالم از خودم بهم میخوره
ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 241 تاريخ: دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت: 15:53
سکون. سکون بیش از حد...
خلاء
سکوت
سرماى بسیار
و یک ذهن خالى اما خسته!
ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 190 تاريخ: دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت: 15:53
نه این که خوبه. نه این که جالبه، اما یه زمانایى لازمه آدمم خیلى غیرمنتظره با آدم عاى عجیب و جور وا جور مواجه شه. یه حالتى پیش بیاد که قدر آدم حسابى هاى زندگیشو بدونه...
مرسى از تموم خفناى زندگیم که مطمئنم اینجا رو نمیخونن نصفشون. مرسى از اونایى که تا حالا منو حتى ندیدن ولى تمام تلاششونو کردن واسه گند زدن به زندگیم. (که امکان نداره اینجارو بخونن.)
من فقط باید حرف دلمو یه جا میزدم مهم نیس کى میخونه و کى نه...!
ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 206 تاريخ: دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت: 15:53